Jacquline stopper som præst ved Herfølge Kirke med udgangen af september

Vi kan alle komme ud for store livsændrende begivenheder, som får konsekvens for tidligere beslutninger og som betyder ”omvalg”.

Jacqueline Moustgaard Thiesen har været ansat ved Herfølge Kirke siden den 1.6.2021. Vi har i menighedsrådet været glade for Jacquelines ansættelse. Jacqueline har i 1 år og 10 måneder haft orlov fra sin stilling i forbindelse med barselsorlov og sin fars pludselige død. De to begivenheder har haft stor betydning for Jacqueline og hendes familie som vi bød velkommen til Herfølge for 3 år siden. Ændringer har været så store, at Jacqueline ikke kan fortsætte i stillingen som præst ved Herfølge, hvorfor jeg er meddelt, at hun har sagt sin stilling op med udgangen af september i år.

Vi bød Jacqueline velkommen tilbage her først i juni og det kan ikke skjules, at vi er ærgerlige over, at Jacqueline stopper. Samtidig fuld forståelse for baggrunden og kan kun ønske Jacqueline og hendes familie det bedste for fremtiden.

Der kommer nærmere information om hvornår, der kan siges farvel til Jacqueline.